måndag 17 mars 2014

Amazing news!!

Hallå där!
Nu skriver jag igen med ganska så Awesome nyheter, det kan nämligen bli så att jag i 10 veckor kommer att åka till Los Angeles, USA och bo samt plugga där i höst!! Hur kul som helst, pratade med min Studie och yrkesvägledare som ska hjälpa mig med sökandet och stipendiesökande. Jag är så sjukt taggad att åka! Jag kommer vara där i 2½ månad för att se om det är något jag vill göra efter gymnasiet, så jag åker dit nu och pluggar och lever lite och sen funderar jag lite och sen får vi se om jag vill fortsätta plugga där efter gymnasiet vilket ska bli en otrolig resa! men allt är inte klart än men förhoppningsvis blir det av och jag åker redan i Juli! jag kan inte fatta att jag förmodligen kommer att bo i LA i höst! Nu sitter jag och kollar på modern family och kollar runt på nätet lite. 
Hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft!

Bloggar snart igen, ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar