onsdag 26 mars 2014

Goodmorning or just morning...

Ja, men god morgon på er! 
Nu sitter jag på bussen påväg till skolan.. Sista dagen innan två dagars praktik! I helgen blir det kurs i Norrköping som gäller! Sista steget i SSU kursen! Yay!!
Gick och la mig tidigt igår men har sovit jätte dåligt i natt tyvärr så är en aning tröttare än vanligt idag! Så kaffet fick nästan bli svart idag för att jag skulle vakna till! 
Idag är det bakning efter skolan i kyrkan med fina vänner och min Liza! Superkul! Bilder kommer!! Sitter och lyssnar på musik på bussen och den här låten är sjukt bra!!
Det är pretty much vad jag gör just nu, haha! 
Idag ska jag även ha möte med Emelie om projektet jag inte tänker namedroppa än! Drar ut på spänningen ett tag till! 

Men nu ska jag lyssna vidare! 
Ses, 

Hi! 
I'm on the bus on my way to school... Last day before 2 days of work! Yay! 
This weekend I'm going to norrkoping to do the last step in a course! Yay!! 
After school today I'm going to church to bake with wonderful friends an my girlfriend Liza! 
I'm listening to music on the bus and as you could see on the pic above I'm listening to the great and wonderful talanted Lea Michele and It's SO good!! 
That's pretty much what I'm going right now! I'm going to continuing to listen to some music now so I'll write more soon! 
See ya! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar