onsdag 3 juli 2013

Onsdag!

Hej! Nu är det redan onsdag! Om 3 dagar om man räknar med idag så slutar jag på jobbet vilket ska bli väldigt tråkigt eftersom att både personal och alla boende har förgyllt min vardag under dessa 3 veckor! De är helt underbara! 
Kan inte fatta att det redan gått nästan 3 veckor på sommarlovet och allt! 
Och till hösten så börjar jag på De geer skola. I Norrköping! Jag tror att det kommer att bli 3 helt awesome år där! 
På tisdag blir jag intervjuad av Corren (Östgöta Correnspndenten) vilket ska bli väldigt roligt! Publicerar bilder på reportage när jag läser det! På fredag ar jag ett framträdande på barnrocksfestivalen i Vadstena, det ska också bli roligt! Kom dit tycker jag!
Men fört väntas 3 dagars jobb! Så nu bär det v mot jobbet! 
Måste bara meddela att till er 2 som mailade och ville ha Idolkort så måste jag tyvärr säga att jag inte har några Idolkort för tillfället och vet inte när jag skaffar nya. Helgen som varit spenderade jag med Maja dom so över! Vi hade väldigt roligt! 
Bjuder på en ny lite halvbra bild på mig själv nu! 
Varsågoda... Hahaha!
Sitter nu på bussen mot jobbet! 
Solen  + musik i öronen = wonderful! 
Jag måste ännu en gång nobba den här idén med namn på coca cola flaskorna... Visst " vänner, familj, sommaren, skoleb, kärleken" går men när det kommer till namn blir man ju låst! Man vill ju ha sitt eget och då står man där och letar... Jag vill bara kunna ta en cola och gå och betala lixom men nej då blir man låst och ska ha ett specifikt namn... Nej fy! Tycker inte om den idén! Jag tror jag sagt det förut men var tvungen att säga det igen! 
Sov länge i natt! Gick och la mig 22.... Kände att jag skulle det har varit uppe till runt 1 varje kväll/natt annars men kände igår att nej, nu går jag och lägger mig! 
Nu ska jag lyssna vidare på musiken så hörs vi snart igen! 


Hi!
Its allready wednesday... Only 3 days left at work.... Sad! 
My Co.workers and all The old peoples are amazing! On tuesday next week i'm Going to be intervjuer by a magazine called corren or Östgöta Correnspondenten. It Will be so much fun! I give  you guys a new bad pic of me, haha! I'm on The bus to work now and listen to music in The sun! So I'm Going to stop write now so see you soon and I promies that I Will post a long post in english soon! 
See ya! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar