tisdag 25 juni 2013

Men hallå där!

Hallå där!
Det var länge sedan sist men nu är jag tillbaka och jag har en del att berätta!
För en vecka sedan så fyllde jag år och även började på sommarjobbet! dagen innan (söndagen) så firades jag av släkten och dagen innan det (lördagen)så firades jag av ett par vänner! Jag fick e ny dator som jag nu bloggar ifrån och en massa andra bra saker såklart!
Jag har haft en bra första vecka på jobbet och trivs väldigt bra och de trivs med mig hoppas jag... haha!
den här början på veckan har jag spenderat kvällarna med min pappa som också behövdejobba medans mamma och syskonen reste bort ett par dagar men kommer tillbaka i  morgon. siter nu och kollar på Tv och datorn och ska väll ta och lägga mig om ett tag så jag inte sover på jobbet.. haha
resten veckan har jag faktiskt inte så planerad men de händer alltid något!
Ska kolla vidare på Tv nu! god natt och ses snart!
ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar