fredag 5 juli 2013

Sista dagen på jobbet....

Hejsan!
Ja, nu är det sista arbetsdagen för i sommar tyvärr... Har varit bland VÄLDIGT underbara och trevliga människor i 3 veckor nu, de kommer bli saknade! 
Nu bjuder jag på en bild när jag satt vid busshållplatsen.. Inte så fin men ändå man måste ju bjuda på sig själv ibland! Igår klippte jag mig som ni kan se på bilden! Jag träffade även My efter jobbet igår och tog en macka och islatte på Espresso house! Vilket var mycket trevligt! Vi gjorde även en annan lite udda mera rolig grej vi hade picnic mitt i stan, vi såg nog inte kloka ut Hahaha! 
Idg efter jobbet är det dags att bege sig till Vadstena för konsert ikväll på barnrocksfestivalen! Jag är med och uppträder kl.18 vid slottet så kom vettja! 
Till helgen blir det städning och vila som gäller för min del tror jag faktiskt! Städning är väll inte så kul men behövligt för min del... 
Nu sitter jag på bussen till jobbet för sista gången... Sorligt!! 
Sitter och lyssnar på musik så tänkte konsentrera mig på det nu! 
Bloggar snart igen! 
Ses! 

Hi! 
So this is The last day of work.... Sad!! 
I have worked with wonderful people and Its sad to leave them... 
I took a pickture of me at The busstop, Its awful but anyways... 
Yesterday I went to a hairdresser and It looks really good I think! 
I allso met My last night and we went to eat something on espresso house! My and I did another weird thing tester day... We had a picnic in The middle of The city... I can understand if people thought that we were weird haha! 
After work today I'm Going to Vadstena to preform at The swedish kidrockfestival! 
I preform at 18:00! 
I have to stop write now so see you soon! 
Bye! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar