måndag 8 juli 2013

Nu är jag här igen!

Hejsan, Nu är jag här igen... inte för att jag varit borta och har någon bra anledning till varför jag inte bloggat men ja nu är jag här! 
Tänkte att jag skulle blogga nu! Jag har i helgen bara tagit det lugnt och vilat då jag i fredags slutade på jobbet! Men jag saknar jobbet väldigt mycket. 
Jag har nu suttit ett tag och försökt välja ut en klädsel för intervjun med Corren i morgon. Jag valde en ljus skjorta från VOLT och ett par ljusa jeans av märket Demin som jag köpte på CUBUS. 
Sitter nu och funderar på om jag ske se en film idag eller vad jag nu ska göra... jag ska väl ta och lägga mig tidigt eftersom att reportern från Corren kommer och intervjuar mig redan vid halv elva i morgon. 
Nu tänkte jag kolla efter någon bra film att somna till haha! 
Bloggar efter intervjun i morgon! 
SES!


Hi!
I have just Pict my outfit for the interview with a Swedish news paper tomorrow and I Pict a light blue shirt and light blue jeans. I think its really good or at least i hope.. haha!
I think I'm going to sleep early today because the reporter comes at ten thirty tomorrow morning... so I have to get up early. 
I have to look after a movie to fall asleep to... haha! So I  have to go now! 
See You!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar