måndag 31 december 2012

Nyårsafton!

Hej alla! 
Ja, nu är det nyårsafton... ännu ett år har gått! Tiden går väldigt fort måste jag säga.
På bilden ser ni min fina nyårsskjorta som jag köpte på stadium faktiskt.
På bild nummer 2 så ser ni mina ny inköpta tröjor som jag köpte på Lager 157! Den långärmade tröjan är Lager 157:s egna märke och den kortärmade är från märket The black label collection, Jag gillar verkligen de nya tröjorna. 
Hur ska ni fira  det nya året då? 
Själv så ska jag fira med familjen och vänner till familjen. Det ska bli kul!
 Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar runt lite på datorn. 
Just nu ser det ut som om det kommer bli blött i natt när det smäller! 
jaja, Nu ska jag lyssna vidare och kolla lite så bloggar kanske mer senare idag annars blir det i morgon. 
ses och ifall jag inte bloggar så Gott nytt år på er alla!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar