söndag 23 december 2012

Jul!

Hej! 
Ja, nu är det bara några timmar kvar tills det är julafton! längtar!!
Jag var i Stockholm i fredags och kom hem igår kväll! Det var väldigt trevligt!! 
I fredags så kom vi till hotellet och packade in och gick för att äta och gå på teater på bulevardsteatern. vilket också var väldigt trevligt!! Vi såg på " En julsaga" Eller en version av "En julsaga" haha.. Väldigt rolig och bra!
I morgon är det julafton och på tisdag (25:e) Så ska jag se på den väldigt gamla filmen "It's a wonderful life" Som visas varje år i USA och har blivit en jul tradition sedan 1947 då filmen släpptes. 
Nu sitter jag och kollar på datorn och lyssnar på musik!  Jag kommer att lägga upp lite julmusik på bloggen som man kan lyssna på när man läser min blogg! 
Bloggar mer snart! 
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar