lördag 29 december 2012

Klockan är 02:24!!!!

Hey!
Idag blir det ingen bild tyvärr (brist på bra bilder)...
Just nu sitter jag och pratar med My i telefonen men börjar fundera på att kanske sova några timmar innan man ska upp imorgon... eller? 
Idag (igår) har jag även kollat in mellandags rean lite och bland annat köpt ett kamerastativ på elgiganten till min nya videokamera som jag fick i julklapp! 
Jag hamnade även på Lager 157 där jag köpte 2 blåa tröjor 1 ifrån deras egna märke och en ifrån ett amerikanskt märke jag inte kan komma ihåg vad det hette i skrivande stund men ja i morgon (idag) får ni svaret! 
Ska snart gå och lägga mig har jag nu bestämt! Känner mig ganska så trött efter en heldag runt i den lilla stad jag bor i..
Nu ikväll/natt så såg jag även The Panic room, den var väldigt bra och jag gillar att Kristen Stewart är med i den!  Men jag bloggar mer senare!
God natt (till er som inte sover och är vakna precis som jag)! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar