måndag 31 december 2012

Hej och godnatt!

Hej!
Ja, nu blev det ju inga bilder idag heller och inte något inlägg så jag tänkte passa på nu och blogga genom mobilen nu innan jag tänkt sova... Vill inte sova för det finns ju massor bra filmer att kolla på men sova behöver man ju med.
I morgon är det Nyårsafton! Det ska bli kul! Jag ska ha på mig min nya skjorta från stadium då som jag lägger upp en bild på i morgon (lägger in en påminnelse att blogga i morgon).
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, Jag har städat mitt rum som har börjat bli en väldigt väldigt tråkig vana i min familj.
Jag måste klaga på en sak eller rättare sagt en person idag med! Katrin Zytomierska som driver bloggen (Katrinz.se) hon är väldigt intressant att läsa om och skriver bra men nu på senaste tiden sä klagar hon sjukt mycket! Hon klagar verkligen på allt! Jag fattar inte riktigt hur man orkar! Haha... Nu när jag skriver så får det mig att inse att jag verkar vara påväg åt hennes håll nu när jag klagar på henne och städning och diverse.
I morgon så ska man även äta 3 rätters med familjen och vänner.
Vad har ni tänkt ha för nyårslöften då?
Jag har inte bestämt mina än så det kanske är dags! Ett blir ju att blogga mer haha. Men sen blir det svårt! Jo! Jag har nog en till och dt blir att spela in och göra klart en film vars manus ligger och skräpar i min dator! Haha...
Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik! Haha undra hur det här ska sluta!
Nu för tredje kvällen i rad så har jag pratat med My i telefonen och vi har alltid väldigt mycket att prata om! My du är bäst! Jag fick en liten hyllning av henne på hennes lila blogg.
( www.myfoucard.blogg.se ) tack för den My!
Jag älskar min nya videokamera jag fick i julklapp! Jag var och köpte ett stativ till den som jag skrev sist och jag blev jätte nöjd! Jag köpte ju även en tröja från märket The black label collection.
Jag gillar verkligen det märket! Bilder på det kommer också i morgon! Jag måste säga att butiken Lager 157 är en väldigt fin och bra butik! Så ett plus på det också!
Hoppas ni kan sova nu och så bloggar jag mer i morgon!
Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar