måndag 20 februari 2012

Sportlov + Resa + Träffa en gammal god vän m. värdens goaste familj! = AWESOME!


Hej Alla!!
Det var ett tag sedan men det har hänt väldigt mycket sedan sist!
Det började med att kl. 04:18 på alla hjärtansdag så föddes min jätte gulliga lillebror (Vilgot Axel Sjöberg)
Sammma dag hade vi även gospel dag i skolan vilket också var jätte kul! Gospel är verkligen roligt att både sjunga och lyssna på.
Sedan fick jag förfrågan om att få gå på Göteborg Horse Show med min bästa vän Lovisa ( http://crazypony.blogg.se/ ) med henne och hennes familj på onsdag och torsdag nu på sportlovet vilket ska bli jätte kul så nu är buss biljetterna bokade och jag reser redan kl. 08:25 från station!
Just nu siter jag och lyssnar på musik och kollar lite på datorn!
Hoppas alla har eller har haft ett bra sportlov! Mitt började som sagt idag!
Bilden tog jag nyss börja för att ha något att lägga upp (Inte så snyggt enligt mig) Bilden visar även min nya frisyr! Jag klippte mig i fredags efter skolan! Jag blev jätte nöjd! :)
Bloggar kanske mer senare men vi ses!
Juste Big Brother började igår kväll! Helt sjukt det kommer att bli vissa  deltagare är inte riktigt friska alltså! En är helt sjuk i huvudet och en har tänkt föda barn i BB huset! HELT SJUKT! Men jaja det blir nog kul att titta på! haha.
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar