onsdag 22 februari 2012

Nu är jag nästan framme!

Hej alla!
Nu är jag nästa framme i Skövde! Har precis bytt buss i Jönköping och har precis lämnat stationen!
Jag reser med Swebus inte så flått och lyxigt men det funkar! På förra bussen hade de inte än eluttag! Men det har jag nu så då passar jag på att blogga lite :) 
Sitter och lyssnar på musik som bilden själv berättar :) 
Det är mycket varmare här i Jönköping och efter. I linköping var det ganska kallt och här var det väldigt skönt och vårigt! Vilket måste betyda att våren närmar sig!!! :D 
Jag har fått förfrågningar om när min hissa och dissa mode designer lista kommer ut på bloggen och mitt svar är att det är många designer att kolla på och det tar tid så ni får vänta ett tag till men det kommer det lovar jag !! :) 
Nu vet ni lite mer om vad jag gör just nu så nu tänkte jag kolla lite på datorn och sedan är jag väll framme :) Det ska bli så roligt! 
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar