måndag 20 februari 2012

En snabbis nu då :)

Hej igen och Godnatt alla!
Hoppas ni haft en bra och trevlig måndag!!
Själv har jag varit så uttråkad så jag inte orkat göra någonting haha...
Har suttit och lyssnat på musik hela dan och som ni ser gjort om bloggen!
Hoppas ni gillar den! Jag gillar den och den här Headern är mycket snyggare än den förra headern!
Jag har börjat läsa om en bok jag bara läst 2 gånger inan (hehe). Den heter Den förlorade symbolen och är skriven av Dan Brown! Mycket bra måste jag säga men nu var det länge sedan jag läste den så kommer inte ihåg vad som hänt i den så det blir som att läsa den för första gången.  
Man lär ju känna igen säg när man läser men det kan också vara kul, jag valde den dels för att jag inte har något annat att läsa och var i behov av en bok idag!
Nu blir det att kolla på film och ta det lungt och sedan sova! nu är det bara ca  1 dag och 9 tim och 52 min till bussen hem ifrån mig går och jag är påväg mot skövde! :) SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar