tisdag 21 februari 2012

Hejsan!

 Hej alla!
Tänkte att jag kunnde blogga lite nu mitt i allt packande!
Jag packar in för imorrn för då bär det av mot  skövde! :)
Bilden är på käraste Ceasar som tyvärr inte lever. :(
Men detta blir ett minne och hyllning till honom.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och packar lite  men ja nu har jag en paus haha.
sitte roch lyssnar speciellt på denna låt:

Hoppas ni gillar den också :)  Jag tycker att texten är väldigt fin och Mattias sjunger den väldigt bra!
Nu tänker jag lyssna och packa lite mera :)
Jag kommer blogga på bussen till och från resan :D
Så mig blir ni inte av med på ett tag haha.
Har så mycket att göra in för imorrn typ:
Duscha
packa
välja kläder
med mera...
Så vi ses jag bloggar mer senare :))
SES!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar