måndag 27 februari 2012

Hej igen det var några dagar sedan.. FÖRLÅT... Ska bli bättre!

Hej alla!
Idag började skolan igen så har suttit och pluggat sedan jag kom hem vi typ halv sex typ eller nåt haha :)
Men hoppas allt är bra med er! Jag mår bra, men har jääääätte ont i mina knän idag! men det är inget ovanligt har ju något fel med dem sedan tidigare. 
Tänkte att vi skulle ha en tävling på bloggen nu! 
TÄVLINGEN:
Fråga: VAD är det på bilden? och VAR är bilden tagen? 
och mejla in svaren till ( albinsjoberg.tk@gmail.com ) OBS! skriv svaren och gärna en liten presentation om varför just du ska vinna! ämnet på mailet ska vara "BILDTÄVLINGEN" 
Och juste lite annan information!
Jag kommer att ha en så kallad "Bloppis" så jag kommer lägga upp saker jag tänker sälja och jag lägger ett pris men det går att förhandla! 
Men nu ska jag kolla på 2 & ½ men!! :) 
SES!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar