söndag 13 mars 2011

Söndag! Helgen är snart slut!!

Heej Alla Läsare!!
Eller jag borde nog säga God morgon!!
Idag är det söndag och snart är helgen slut!! Och då är det tillbaka till verkligheten igen och skolan.
Men idag så ska jag kanske träffa mina gamla vänner från mellanstadiet på Vidingsjö alltså
Hedvig och Troligtvis Micka och kanske till och med Emma!
Saknar er Sjukt mycket!! en hoppas vi kan ses idag! Jag ska bli Journalist-bloggare här på bloggen och skriva lite krönikor på bloggen eller vad tycker ni? kommentera vad ni tycker! JAg ska kanske till och med skriva lite nyheter på bloggen och skriva om vad jag tycker och vad vi socialdemokrater tycker! Jag rapporterar direkt från SSU-Mötena! Hoppas ni kommer gilla mina förändringar!!
Men visst var det rätt låt som vann Mello i år!!!! Det tyckte jag  Eric Saade ÄGER!!!!!!!!!!!
Nu ska jag äta frukost med ma famille!! Lite franska där också!!  Ha det bra så bloggar jag mer senare!! :)
 Hej då!! Au revoir!!Goodbye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar