tisdag 1 mars 2011

Aaaaaaah....

Heej!
Jag sitter fortfarande i skolan fast jag slutade 15:15!!!! Men det är för att jag ska ha utveklingssamtal!!! blää det är så trååkigt för jag vill bara hem just nu!!
Tyvärr blir det ingen bild i detta inlägg för jag skriver det i skolan och där har jag inga bilder på mig själv eller något som är värt att lägga upp ;)
men så fort jag kommer hem så kommer det ett nytt inlägg med kke nya bilder och eller bara kanske en gammal bild.
Men förhoppningsvis en ny bild! :)
GUUUUUUD vad jag vill hem asså!!!! I morgon slutar jag klockan 12:00!!!! Jippie! Då ska jag förmodligen repa med mitt band och senare ska jag på SSU- möte!!!! jag lääääängtar! snart börjar utveklingssamtalet!!! Det börjar 16:35!!!! AAaaaaaah det är så trååkigt för det tar på min fritid!! Det vore bättre med ett utveklingssamtal under skoltid1 eller vad tycker ni!! komentera och svara! Hoppas det går att kommentera för det har varit lite problem med det nu på sista tiden Men hoppas det går. :)
är faktiskt ganska trööööööt nu faktiskt men vet inte varför hehe.. kanske är jag lite seg för att skolan har börjat igen! Förmodligen hehe.. :D
Nu måste jag sluta skriva heeejdåå!! Och ha det bra så skriver jag ikväll igen! :)
                                                                // Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar