onsdag 30 mars 2011

Sitter i skolan.......

Heej alla läsare!
Just nu sitter jag i skolan och kollar och ska skriva lite på datorn! för snart ska jag på SSU möte!! :)
Tyvärr blir det ingen bild nu för att jag som sagt sitter i skolan.
Men dagen:
Ja, dagen har varit bra än så länge känner mig lite krasslig och början på en förskyldning och har lite ont i halsen faktiskt ´men men här ska man inte bli sjuk och missa skolan inte! ;)
Socialdemokraterna har som alla troligtvis vet en ny partiledare han heter Håkan Juholt, Han värkar jätte bra! och tack Mona för den här tiden!. du har varit väldigt bra!
Ska nog ta och skriva lite på artikeln till skoltidningen nu! hehe....
och kanske annat skolarbete!
jag kanske bloggar mer ikväll vi får se om jag hinner! :) men det hoppas jag!
Det gör jag nog :))
Men man vet som sagt aldrig!
Sp ha det bra så länge!!   :)
                                              // Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar