lördag 26 mars 2011

Earth Hour!!!!! TONIGHT!

Earth Hour 2011 ikväll då!! Släck ljuset!!
Det ska i alla fall jag göra!!
Jag har inte bloggat på länge varför:
Jo, jag har varit upptagen rätt mycket den senaste tiden men lovar att bli mer aktiv bloggare nu! och tack för alla röster som gjorde att jag kom 2:a i Årets Nybörjarbloggare förra året  tack!! :)
Men jag hoppas på vinst i år istället och kanske i en annan kategori! :)
Det har varit en händelse rik vecka, I tisdags morgon så halkade jag i trappen i skolan och gjorde illa svanskotan och ryggen! Jag kan säga att smärtan håller sig kvar länge ajj!! Gud vad ont det gör asså!!!
och när jag i torsdags var på väg hem från bäste max P så krockade bussen som jag skulle åka med så jag fick vänta ett tag vid busshållplatsen.
Nu ikväll är det bara jag och brorsan Leo hemma av barnen och vi ska kolla på film och äta gott medans mamma och pappa har gäster! :)
Film: Jo vi hyrde faktiskt  The Spy Next Door! hehe med jackie chan och Billy ray Cyrus!! :D
Bara några timmar och minuter kvar tills Earth Hour! Jippie!!! Ska bli kul eftersom att jag er en ambasadör för Earth Hour 2011!! Kul kul kul!! Men som sagt hoppas att ni deltar i Earth Hour och Släcker för en ljusare framtid!!! Så skriver jag kanske efter Earth Hour om jag inte har för roligt :)
Men vi får se! Ha det bra så länge och släck släck släck!!!! :D
                                                          // Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar