måndag 28 mars 2011

Rolling and rolling and rolling but I keep holding on...






Heej Alla läsare!!
Idag har man repat med bandet då! Det gick skit bra och vi repade i en studio källare!
Idag var jag hos rektorn på ett möte! och imorrn oxå och på torsdag men jag har inte gjort något utan jag är med i skoltidningen så jag måste på möten! :) Så jag är lydig!
Idag med bandet så repade vi dessa låtar:
Knocking on hevens door och we can work it out!!
Som sagt så gick det bra! :)
Kommentera mina linlägg jag gillar kommentarer!! För har ju lite över 1000 besökare nu!!!! Tack alla som läser!!! Tack tack tack!
Dagens mat blir typiskt svenskt : Potatismos köttbullar och brun sås och lingon.. :)
Morgondagens klädstil blir nog något färgglatt typ min ljus gröna let the music be the answer tröja eller nåt! vi får se men det kommer bild på hur jag ser ut imorgon!
Nu ska jag kolla lite på datorn och sedan blir det tv som gäller!!!!
Hej då och ha det  bra! :)
                                                   // Albin Sjöberg :-)             

4 kommentarer:

  1. Really nice blog! I follow it every day! your blog is very famous here in britain! Me and my friends at school talking about your blog almost everyday!

    SvaraRadera
  2. thank you so very much fun that you like what I write! :)

    SvaraRadera
  3. Kolla på ettan kl 9, bästa programmet ever <3// My ;* myzan.foucard.se

    SvaraRadera
  4. Najs med bandet!! Har ni nån sida på fb/myspace?? om inte så kan jag rekommendera :D Fast ni kanske inte har hunnit så långt än :) //Christina

    SvaraRadera