måndag 11 november 2013

Hello!

Nu skriver jag igen efter jag vet inte hur länge! Har varit sjuk hela förra veckan och typ hela lovet... Kul? NEJ! 
Nu sitter jag på bussen påväg till skolan och mitt sociala liv! 
Under tiden jag varit sjuk så har man inte haft ett så aktivt socialt liv vilket är väldigt tråkigt men jaja nu är jag frisk oh redo för det sociala men förmodligen kommer veckan hemma från skolan att betala sig med en jävla massa arbete att ta igen så som ett omprov i matte bland annat! Trist!  Igår var det MTVs EMA vilket var väldigt kul att titta på, jag gillade utbudet i år men tycker kanske att man kan göra det bättre till nästa år! Och jag måste säga att Miley Cyrus Killed it på scenen igår! Riktigt bra framträdande av "Wrecking ball"! Katy Perry var också riktigt bra med ett jättebra framträdande! 

Vi får se vad denna vecka bjuder på, det jag vet är att på fredag är det dags för mig att vara lite ledare för en grupp med pojkar i kyrkan vilket ska bli väldigt kul! 
Nu ska jag lyssna vidare på musiken! 
Bloggar snart igen! 
Ses!

Hi again!
So i'm writing again! I was sick The WHOLE last week and allmost The whole holiday to! Fun? NO!! 
Now I'm on My way to school and My social life! After being sick allmost two weeks my social life is kind a off but Now Its time to turn it on again! 
Last night it was MTVs EMA Awards witch was really good but I know they can do better until next year! I have to say that Miley Cyrus Killed it on stage last night preforming "Wrecking ball"! It was AWESOME! Katy Perry was really good to! 

I'm Going to listen to The music now but I Will blog soon again! 
See ya! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar