tisdag 12 november 2013

On The bus...

Godmorgon! 
Nu sitter jag på bussen och tänkte blogga lite vilket passar bra tycker jag! 
Blev just lite hyllad av en man i 26års åldern som tydligen läser min blogg! Han satte sig mitt emot mig och såg att det var jag och "var tvungen att säga att han gillade bloggen" när han såg att det var jag! Känner mig lite stolt och aningen igenkännbar! Gårdagen var lung inget speciellt hände utan skoldagen slutade med en föreläsning med ämnet EKONOMI vilket var väldigt bra och sedan bar det hemåt och bara slappade hela kvällen! Trodde jag skulle ha ton med arbete men jag var tydligen sjuk rätt vecka om man kan säga så! så det var jätte skönt!
Bild från en fika med My på espresso House! 
Känner att jag snart behöver klippa mig lite året börjar bli långt nu! Nu är bilden gammal men det ser UNGEFÄR ut så! 
Nu ska jag lyssna på musik och ta det lite lungt innan skolan hade jag tänkt så ska sluta blogga nu men bloggar mer snart! 
Ses! 


Hi! 
I'm on The bus and I thought that I would post something on The bus so here I am! 
A grown up man (26years-ish) just told me that he read My blog all The time and likes it! And he Said that he had to say that to me when he saw me sitting on The bus infront of him! 
I feel so happy and Loved right now! And I feel known becaues it Isn't The first time this happens! 
Yesterday was okay nothing special happend and school ended with a lecture of economy that was really good and then I went home and did nothing and just watched some series! 
And I don't have some extra homework this week from last week so Thats Nice! You could say that I chose The "right" week to be sick! 

I'm Going to listen to some music now so I'm going to stop writing now but I'll be back soon! 
I give you an old pic in The swedish part! Enjoy! Haha! 

See ya soon and good morning! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar