tisdag 4 juni 2013

Tuesday!

Så idag är det Tisdag och jag går i skolan fram till klockan 13:20! Efter det så ska jag repa med Maja inför musiktävlingen vi är med i på onsdag! Vill vinna i år men som vanligt så tror jag inte att vi gör det men jaja kul är det i alla fall! Kan ju hoppas att det är mitt självförtroende som talar men ja jag vet inte riktigt... Haha
Detta blev ett kort inlägg men ville skriva något! Nu sitter jag på bussen och ska lyssna på musik nu!
Ses snart och ha en bra dag!

Hi!
Today Its tuesday and i'm Going to school but school ends at 13:20 today so Thats Nice! After school I Will rehearse with Maja to The music competition We have join! It Will be fun to be in a competition and sing on stage, I really wanna win but like always i don't think we are going to win... But I don't Know, maybe, maybe not!
I'm on The bus right now and i'm Going to listen to some music now so see you later!
See you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar