måndag 4 februari 2013

Måndag.. Behöver jag säga mer?

Ja då var det måndag igen...
Sitter på bussen och söker lite jobb!
Nu tänkte jag passa på att blogga lite också!
Helgen har varit väldigt bra! I lördags så var jag med Maja och vi spelade in lite Webb-Tv.
Det gick jättebra!
Igår fyllde Maja år så då åkte jag till henne och firade henne tillsammans med våra vänner Stina, Christina och Hanna!
Vi hade grymt kul!!
Som vanligt så kollade jag på melodifestivalen i lördags vilket var intressant i år för det är inte många bra.... De jag tyckte var bäst under första deltävlingen var Cookies N Beans!!! Hoppas se går till final i andra chansen!
Bilden är på Maja igår unde fikat då hon öppnade alla fina presenter!
Men nu är set tillbaka till verkligheten igen och längta till nästa helg för denna vecka har vi nationella prov i svenska....
Men på fredag blir det fest med kyrkan!
Nu ska jag snart gå av eller om en stund men jag ska fortsätta lyssna på musik nu så ska sluta blogga för stunden!
Men bloggar troligen igen senare!
Ses och ha en trevlig start på veckan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar