tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen

Nu är det tisdag och jag sitter på bussen på väg till Korpen där jag ska gå på träningspass nu fram till lunch och efter lunchen ska jag till simhallen på ett jobbigt livräddnings dyktest (ska dyka 3,8m) att dyka 3,8m är så orimligt det kan bli! En polis när den söker in dyker på 1,5m!! Helt sjukt!
Idag är det även fettisdagen men jag ska bara hålla på med nyttiga saker! Haha!
Vet inte riktigt vad som kommer att hända på korpen idag men det blir nog bra!
Sitter på bussen och typ halv sover vilket känns väldig skönt! ;) blir ingen bild idag tyvärr pga. Har inga nya kvar!
Har för allas skull bokat in en photoshoot med min fotograf! Så nya bilder kommer!! På onsdag fyller min mamma år och på torsdag fyller min yngsta lillebror 1!! Tiden har gått så fort!
Jaja nu ska jag lyssna på musik och testa strör första gången sova på bussen!
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar