söndag 18 november 2012

Nu stänger jag av datorn!

Ja, nu stänger jag av datorn efter denna helg! Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen för då börjar skolan.  Börjar blir rätt trött på skolan nu för nu är det fullt upp med betyg och gymnasieval och så.
Idag gick vår diskmaskin sönder!! Panik! Så nu är det diska förhand som gäller fram till Torsdag för då får vi en ny!
Men nu efter att ha kollat på solsidan och Two & a half men så ska jag ta och krypa ner i sängen och kolla på vänner ett tag och sedan ska jag sova.
Jag blogar mer imorgon och då ska jag jobba som konfrimandledare i kyrkan igen och även gå på ungdomskvällen efter det! Ska bli jättekul att gå dit igen!
men som sagt jag skriver mer imorgon, eller kanske imorgon för jag kommer hem väldigt sent imorrn så vi får se men bloggar jag inte någongång underdagen så bloggar jag igen på Tisdag men ska försöka blogga genom mobilen under rasten! Men nog om det.
Hoppas ni haft en bra helg!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar