söndag 25 november 2012

Helgen slut...




Hej alla!
Så var det söndag igen... Den här helgen har gått väldigt fort måste jag säga.
I Lördags så var jag och jobbade med UNICEF på IKEA, vilket var kul och idag så har jag lyssnat på musik och slappat och även spelat lite piano och tränat in en ny låt vilket låter väldigt bra måste jag säga.
Idag som ni ser på bilderna så har jag också bakat och idag blev det en tårta vid namn chokladbomb.
Blev väldigt lyckad faktiskt!
Idag är det 1år sedan min älskade gammelmorfar gick bort! Saknaden är fortfarande jätte stor!
Nu ska jag kolla på vänner och sedan sova för det är ju skola i morgon  som vanligt och efter det är det dags för konfrimanderna igen! Ska bli kul!

                                           SES Snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar