lördag 17 november 2012

Helg!

Ja, då var den så kallade helgen här och det känns rätt bra efter en vecka av massor av arbete!
Nu kommer en mening jag skriver allt för ofta i bloggen, Förlåt att jag inte bloggat och jag MÅSTE blogga mera! Och jag vet att jag också säger att jag ska bli bättre. Men jag tänker idag inte lova något men självklart tänker jag bättra mig!
I tisdags var jag på "TWINIGHT"!!! Jag såg båda parterna och den sista var jättebra!
Det känns tråkigt att serien är slut nu men allt har ett slut...
Nu sitter jag på mitt rum och har kollat på glee för andra gången sedan igår! Jag lyssnar nu på jul musik faktiskt, haha... kanske lite tidigt men jag gillar jul musik! Hoppas ni har en bra helg!
Jag har letat som en galning efter ett nytt foto på mig att lägga upp på bloggen men jag hittar inget bra!! så det får bli en gammal.
 Haha, ser inte så värst bra ut på den heller men så får det blir...
Bloggar mer senare DET LOVAR JAG!
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar