fredag 23 november 2012

Jag är hemma igen!

Hej! Nu är jag hemma igen efter några dagar hos My!!
Vi har haft det väldigt roligt och lagat mat och haft thanksgiving middag med några underbara vänner.
Bilder på maten kommer imorgon tror jag.
Nu sitter jag i min säng och kollar på datorn och lyssnar på musik!!! Ska även strax börja läsa boken "Munken som sålde sin ferrari" Vilöket ska bli väldigt spännande för jag har väntat länge på den här boken eller i alla fall sedan i Lördags.
Imorgon ska jag nog jobba för UNICEF på IKEA! Vilket ska bli väldigt kul.
Idag var jag i skolan och hade det trevligt eller ja, jag var i skolan... haha.
Ska nog även sätta mig vid pianot och skriva lite låtar, det är väll målet för kvällen.
Jag ska kanske kolla på CMA Country Christmas 2011 med mamma och pappa också men jag kanske gör det ensam!
kanske ta lite glögg också...
Nu ska jag gå så vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar