söndag 9 januari 2011

Skola igen då!

Ja imorrn var det skola igen då!Jag har funderat lite och det blir ingen renovering än på ett tag för bloggen är ju ny och behövs inte renoveras! Men en sammanfattning av jul-lovet Började dåligt men slutade bra!!!
Dåligt?: Mina bröder åkte på toaletten och jag var förskyld ( vilket jag fortfarande är lite gran)
Bra?: Julklapparna, Nyårs maten och kvällen! och alla goa och snälla vänner! Särskilt du Max!! En så bra vän som du är är väldigt svårt att hitta! men jag har iaf hittat dig! och Stina! Jag älskar dig!!! <333 :*
Men alla andra av mina vänner ni är också jätte snälla och allt!!! Men nu blir det 2 and a ½ men !!!
och villa upp sig tills imorrn då blir det att gå upp tidigt och sedan åka till skolan!
   Hoppas ni haft ett bra lov och ha det så bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar