måndag 24 januari 2011

oj oj oj..... KUL!

Hej alla bloggläsare!!
Idag har jag varit i skolan. Det var kul att vara med kompisarna igen efter att ha varit kul och så självklart var det kul att träffa älsklingen STINA <333 Igen! jag Älskar dej!!!! <3333333
Skolan var proppad med lektioner som vanligt vi slutade 14:55 idag och efter skolan så var jag och Stina och Max och Ewe och Johan på stan en stund men sedan gick dom och Stina och jag blev kvar så vi gick runt och skrattade lite och hade jätte kul! Men sedan kom hennes buss som var väldigt sen och sedan så åkte jag hem, När jag kom hem så kollade jag lite på datorn och  TV:n. Sedan så hörde jag att min mamma spydde så jag sprang ut till kryddhyllan och letade fram peppar kornen och svalde dom snabbt, Ni vet att det funkar verkligen!
Så nu sitter jag på mitt rum och kollar på datorn och TV:n för att senare ska man krypa ner i sängen och sova för man ska upp tidigt imorrn för att åka till Max och spela in mitt nya Album som startar med full rulle imorrn! Så jag måste gå upp senast 07:30 även fast det är studiedag! men bussen går 09:13 från min håll plats men mycket ska fixas och donas innan man far iväg.
Som sagt studiedag imorrn!!!!!!!!
Bilden: Tyvärr ingen ny direkt togs förra sommaren, Det är min morfars hund Caesar! Han är så jäkla söööt!!!
 Imorrn kommer nya fräscha bilder från under inspelningarna imorrn!!
Imorrn ska man även ha en telefon konferens med Tone Oppenstam som kommer från Ladies på Östermalm och är VD för företaget Tone Oppenstam Access !! Ska bli kul och lite pinsamt!
Men nu ska jag kolla på tv så Herrå!!

                                         //
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar