tisdag 25 januari 2011

Inspelnings dag eller nej fan den paja!

Hej alla bloggläsare!
Idag skulle jag börja spela in min skiva men när vi spelat in instrumenten så pajade något i studion så vi fick skjuta upp inspelningen ! Vilket är jätte tråkigt!!! Men men vad kan man göra åt det.'
Dagen började så här:
Jag skulle gå upp halv åtta men jag somnade om och vaknade klockan 09:05 och bussen gick 09:13 så jag fick ta den sena bussen och så men sen kom jag dit.
då började vi spela in och sedan åt vi en god lunch som vi gjorde !
Men sedan när det pajade så kolade vi på datorn på hus och bildar och båtar som vi vill ha och så skrev vi upp det för skojs skull! Men nu ska jag kolla på häst saker och sådant jag vill ha och kke brättar lite om vad jag vill ha på bloggen senare sen! Men Tack Johan och Max för att ni spelade in instrumenten åt mig men det var synd att den gick sönder.
  




            // 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar