söndag 23 januari 2011

Har varit sjuk!

Hej alla bloggläsare! Jag har varit sjuk sedan tisdags -kväll!!!!! har som sagt inte alls mått bra men nu mår jag bra igen bara lite små krasslig men i morrn väntar skolan och kompisarna!!
Bilden: en gammal bild utanför rececentrum!
I tisdags var jag på handbolls-VM och nu kommer bilder där ifrån lagen: Japan!: Ungern.
Ungen van tyvärr jag hejade på JAPAN!


Vi hade bra platser! resultatet blev: 24 till JAPAN och 28 till Ungern.Men men.....
Idag pratade jag med min gode vän Lovisa! (  www.crazypony.blogg.se/ )
Vi pratade länge!
Just det nu ska jag väll berätta lite om mina funderingar över bloggens innehåll!
Jag ska börja prata mer om hästar och kläder och massor utav andra smått och gott!
Jag håller faktiskt på med en ny design men vet ej om den blir bra tyvärr. men jaja försöka går ju!
men nu ska jag kolla lite på tv och på  filmen click! haha... lite små tråkig film men ändå lite bra.
          Ha det bra så kommer nya fina bilder och blogg inlägg i morrn!!!!!

                 // 
           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar