fredag 21 februari 2014

Time...


Jag måste säga att jag inte har någon ångest över att skolan börjar på måndag utan snarare tvärt om för nästa vecka på torsdag så börjar min praktik vilket ska bli jättekul! Jag har gjort väldigt mycket det här lovet vilket så jag känner att det kan bli kul att börja skolan igen faktiskt! På lovet har jag t.ex. Varit på Unicef konferens i Stockholm och även varit på heldag med ungdomsgruppen i kyrkan och umgåtts en heldel med min Flickvän Liza! Igår bakade och fixade jag en mysig sportlovs fika till familjen vilket blev väldigt uppskattat! Idag hade min familj även en liten familjedag med bowling och lunch på stan, dock var pappa inte med för att han behövde jobba! Men efter lunchen så bar det för min del av till kyrkan och träffa Liza med flera och bakade bröd, vilket var väldigt kul! 
Igår började jag även kolla på en bra serie jag givetvis fastnade för och är redan på säsong 3, serien heter "Awkward" och är jättebra! Nu tänker nog ni att det inte är så konstigt att jag hittade ännu en serie då jag gärna fastnar för de flesta serierna! Räknade ut att jag för tillfället kollar på ca 16 serier! Helt sjukt jag vet men ja så är det och jag vet egentligen inte hur jag har tid med det men det får jag tydligen! 
Jag började t.ex. På jullovet att kolla på en serie som heter "Melissa & Joey" som jag bara skulle kolla på under tiden vissa serier hade uppehåll men nu när serierna börjar igen så kan jag inte släppa den serien heller för den är sjukt bra och rolig! Så det blev ännu en grej att lägga på listan! 
I helgen ska jag på SSU Östergötlands Distriksårskongress vilket ska bli sjukt kul! Jag hoppas att det kommer att bli lika roligt och bra som alla säger och att det lever upp till mina förhoppningar! 

Men nu ska jag kolla vidare på Awkward innan det är dags att sova så man orkar upp imorgon också! 
Så ha det så bra så skriver jag snart igen! 

Godnatt, 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar