måndag 23 september 2013

Monday!

Hej! 
Nu är det måndag och jag sitter här på bussen igen! Sitter och läser lite på nätet och blev väldigt glad når jag på ännu en sida läste om att Miley Cyrus kommer till Sverige 2014 med sin världsturné vilket ska bli otroligt roligt! Datumet är inte släppt än men det släpps nog snart!! Nu gäller det vara att få tag i biljetter! Helgen har varit bra och jag har vilat hela gårdagen vilket var väldigt behövligt! I Lördags gjorde jag inte så mycket på förmiddagen men vid halv 5 så träffade jag My och Julia på stan och vi satt och snackade ett tag sedan så gick jag och My på bio och såg "We are The Millers" vilket var en otroligt bra film och man skrattade i princip HELA filmen!  Så sjukt bra! Och Jennifer Aniston regerade som vanligt! 10/10p av mig helt klart! 
Nu ska jag sitta och lyssna på musik så bloggar mer snart! 
Ses! 
Bjuder på bilden då jag och My hade picnic mitt på stan! Haha! 



Hi! 
So Its monday and I'm on The bus to school and read News and stuff on internet! I just read from another source tha Miley Cyrus IS coming to Sweden 2014! So happy!!!!! So now I just need a ticket!!! 
The Weekend have been great and I didn't do anything yesterday! This saturday I went to The city to meet My and Julia and talk for a couple of hours! Then My and I went to see a movie an we saw "We are The Millers" and that may be The best movie I have seen in a long time! We laught allmost The WHOLE movie! It was SOO good!!! And Jennifer Aniston ruled as allways! I give The mivie 10/10p it was so freaking good!!!! 

I'm Going to listen to som music now so I have to stop write now! See you guys soon! 
I give you this old pic with Me and My when we had a picnic in The middle of The city! Hahah! 

See you! And have a great Monday!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar