tisdag 23 april 2013

Tisdag

Då var det tisdag igen!
Den här dagen är kort i skolan då vi slutar 13:20 så ska nog inte klaga.
Efter skolan ska jag hem till My och kolla på SLAT (Secret life of the american teenagers)!!!! Så spännande!
Efter det så ska jag på teatern och öva på mina scener i filmen som vi spelar in!!
Nu sitter jag på bussen och ska lyssna på lite musik och passade på att blogga lite! Jag bloggade inte igår då jag inte hade tid för det men nu tog jag mig tid då man ändå sitter på bussen! Igår så träffade jg Håkan Hellström i Linköping och fick en autograf... Hehe har aldrig riktigt lyssnat på honom men lyssnade lite igår oxh han är ju faktiskt rätt bra!
Jag lägger även upp lite bilder från Kolmården nu! Så njut av bilderna och så bloggar jag snart igen!
Ses!

Hi!
So Its tuesday again...
But school ends at 13:20 today so I can't complain!
After school i'm Going home to My o watch a new episode of SLAT (Secret life of the american teenagers)!!! So fun and so much drama!
And after that we are going to our acting course to rehearse My scenes in the movie we are shooting! So fun!!!!
I'm on the bus and I am going to listen to some music and I thought that i would post something on the blog! Sorry that I didn't posted something last night!
I'm uploading some pics from the zoo today! I Will Post something soon again! So see ya soon!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar