söndag 21 april 2013

Helgen slut!

 Hej!
Ja, nu är helgen slut men helgen har varit väldigt bra och otroligt rolig!
Det började i fredags då jag ute med fina vänner; Vi åt på Subway och gick runt och pratade och satt på Mc Donalds och hade allmänt trevligt! Jag sov hos My för att vi skulle till kolmårdens djurpark  med konfrimanderna på lördagen. Och vi kom hem någongång runt 1.
På lördagen så var vi som sagt på Kolmårdens djurpark men konfrimanderna och efter det åkte jag och My hem till Amanda där vi möttte upp fina vänner som vi sedan hade filmkväll med! Vi hade så roligt och sedan fick jag och My skjus hem av Robin och somnade i princip direkt då vi kom hem 2. hehe...
Idag har jag tagit det lungt och hjälpt mamma och pappa lite och även beställt hörlurar från nätet (de på bilden)!!! Längtar till de kommer!!!
Men nu sitter jag och kollar på How I met your mother och ska duscha snart och göra i ordning lite inför skolan imorrn. Nu ska jag fortsätta så bloggar mer imorrn med bilder på söta djur från djurparken!


Hi!
So the weekend is over and school is back tomorrow...
My weekend have been great! It all started on friday when i was in the city with my lovely friends! We started with dinner at Subway and then just walkt around in the city and went to Mc Donalds and had a great time! Just talked for hours and we went home around 1 am. and we where really tired! And on Saturday we went to the Zoo with our confrimation groups in Church. That was fun (pics will be up tomorrow)
When we came home from the zoo My and I went to our friend Amanda where we met our friends for a movie night! It was really fun!!! My and I got hom around 2 am, and you can guess if we where tired...
BUt now I´m watching how i met your mother and i´m on my way in to the showerright now so i have to stop writning now but I will post something tomorrow!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar