torsdag 25 april 2013

Snart är det helg!

Äntligen är det Torsdag villket betyder att i morgon är det fredag och då bör de av mot Gransnäs för att jobba med konfrimanderna som snart ska konfirmeras!
Står här på den andra busshållplatsen och bloggar lite!
Börjar skolan med en föreläsning om Stresshantering vilket ska bli kul att lyssna på! Som jag sagt tidigare så är torsdagen den sämst och den bästa dagen i veckan, sämsta dagen är det för att det är min längsta skoldag och den är den bästa för att man vet att det är fredag i morgon! För er som tycke att jag bloggar försällan kan följa mig på Twitter där jag försöker skriva i princip hela tiden! @albinsjobergs
Jag twittrar enbart på engelska finns dock undantag för kompisar då jag svarar på svenska.
Nu ska jag lyssna på musik så ses snart igen!

Hi!
Finally Its Thuresday, and tomorrow Its FRIDAY!! And tomorrow i'm of to Gransäs in Sweden with our confimation group in Church! I allmost can't believe that they Will so have their confimation! I remember when they first started and i started My first year as a leader! I'm on My way to school right now...
I know that some of you think that i have to write something on the blog more often and I'm trying but if you want more of me more often you can follow me ok Twitter where I post something very often! @albinsjobergs every tweet is in english!
I'm Going to listen to some must now so see ya soon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar