onsdag 30 maj 2012

Förlåt och jag har varit väldigt upptagen!


Hej alla!!
Det var sjukt länge sedan och jag måste säga att det har varit tråkigt att inte blogga men jag har haft fullt upp med annat så jag inte hunnit blogga men nu ska jag börja vara aktiv igen!
i söndags den 27 maj så konfirmerades jag! efter ett underbart år så är allt slut!
Idag så jobbade jag igen! Vi hade jättekul! vi skrattade nästan hela tiden :P
Flum på jobbet är alltid kul! Hade rätt så många kunder i butiken vilket är bra! tröjan som ni ser på bilden finns på NewYorker och jag funderar på att köpa den OM den fortfarande finns kvar! (bilden är från april)
Vad tycker ni ska jag köpa den?
Just nu kollar jag på Terminator 3 på 6:an! Den är bra! :)
Den 6 Juni ska jag på uppdrag med UNICEF i Linköping där jag ska försöka värva mer världsföräldrar och prata om fattigdom och svält! Eftersom att jag är Bloggare för varenda unge Hjälp till du också! stöd UNICEF!
Hoppas ni har det bra men nu ska jag  fortsätta kolla på filmen! :)
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar