söndag 18 december 2011

Snöö och KAOS!




Hej Alla!
Idag så har man varit ute med syskonen och byggt familjens första snögubbe denna vinter.
Den blev ju snygg! ( kanske lite litet huvud) haha...
Men KAOSET är att det inte är min tur helg denna helg för i går så brände jag ju fingrarna på Spisen och idag råkar man ta sönder mammas glasljuslyckta!! LYCKAT!! Känner att jag borde låsa in mig på rummet och inte komma ut mer idag för då tar jag väll sönder något mer... Och det har jag inte lust med...
Ibland är jag så klantig men jag kanske ska berätta hur den gick sönder...
Jo, Jag skulle lämna ett pressentpapper på bordet där den står och bordet skakar och den åker i backen och bara foten till ljuslycktan gick sönder och jag av någon konstig anledning så skrek jag till. Men sedan så började jag plocka upp bitar och dammsög där och fixade till det.
Just nu känner jag mig såå lyckad! man skulle bara slå in lite presenter och så händer detta!! Nu tappade jag lusten helt! Haha!
Bilden är på Våran Snögubbe bara så ni vet! haha ganska tydligt! :P
Har ock¨å legat och lyssnat på americansk radio på morgonen och nu en stund! :)
Kommer blogga mer ikväll men först ska man förklara för mamma hur ljuslycktan gick sönder... Men hon förstår mig säkert.... HOPPAS JAG!
SES!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar