tisdag 6 december 2011

Sitter i skolbiblan...

Hej alla!
Just nu sitter jag i skolbiblan och skriver på svenska redovisningen ( som jag är klar med men kollar om det finns något att tilllägga)
Johan sitter bakom mig och lyssnar på radio och sjunger och pratar ut all reklam och låtar! hahaha....
Men idag börjar man kl. 09:00... Men som vanligt så går bussen 07:07 och tar jag en senare buss så är jag super sen!! så här sitter man nu....
Idag är det konfa, KUL!
Och efter det är det Ungdomsgruppen, SKITKUL!! :D Längtar... ska också klippa mig troligtvis imorrn eller på torsdag och imorrn börjar luciarepen i kyrkan till skolans årliga luciakonsert.
På freda är det konsert men missar första för då ska jag på min gammelmorfars begravning, SNYFT! :( Saknar honom!
Men nu ska jag ta det lungt en stund och läsa svenskan.
SES Snart igen... :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar