tisdag 20 december 2011

Godnatt alla trötta människor!

Heej Alla!
Först vill jag bara säga att bilden är den vinnande bilden i min bildtävling från tidigare i år!
tagen av Maja Åström!
Idag har man varit i skolan och vid 13 så skulle skolan på konsert så slutade lite mer än 2 timmar tidigare (efter att konserten var slut) NICE!
I morrn så börjar man 09:05 och slutar 12:00! Värt en dag i skolan? Vet faktiskt inte det!
Efter det så blir det att åka till min kära gammelmormor!! Jag har också lite panik för jag ska uppträda med bandet på torsdag och vi har inte övat något tillsamman!! BRA PLANERAT!! MEn det ska bli bättre till nästa år! :) 
vi kanske får köra en nödlåt som vi använt en gång tidigare på skolan! eller så kör vi den vi tänkt (All I want for christmas is you) Men som sgat vi har inte övat! :) 
Men nu ska jag sova ses!
SES & GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar