torsdag 7 april 2011

Skola imorrn yeah!



Heej alla!!
Idag mår jag lite bättre men inte helt och jag ska till skolan i morgon!! YEAH!
Har gjort om i mitt rum som n ser på bilderna.
Sitter just nu och pluggar till fysik provet jag egentligen skulle ha idag men som jag kanske ska ha imorgon.
Vi får se!!
ÅÅÅÅÅH ÄLSKAR MITT NYA RUM ELLER OM GJORDA RUM!!
Så nu sitter jag vid mitt skrivbord och skriver och pluggar lite.
Dagen då:
Det började med att jag kollade lite mer på DHW är på nästsista avsnittet, Och sedan så åt jag och mamma en god frukost, Och sedan så kollade jag mer på film och pluggade  gjorde jag också. Och sedan så fikade jag och mamma med kaffe och två små kakor.... MYSIGT!
Sedan pluggade jag och kollade lite mer på film och duscha och gjorde om mitt rum med mamma. :)
                                            TACK MAMMA DU ÄR BÄST!! :)
Så nu ska jag plugga lite mer och kolla  på lite mer filmer och sådant.
Så ha det bra så bloggar jag mer i morgon!! :)
                                                                 // Albin Sjöberg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar