söndag 3 april 2011

Helgen slut! :)



Hej alla!
Jahopp nu är helgen slut igen då! Men jag vill till skolan ändå hehe...
Idag var jag med Razmus Berglund ( http://razmusberglund.blogspot.com/) i simhallen!
Vi hade as kul!
Jag måste bara säga tack till alla fina kommentarer Blogi! Thx!!
Men i alla fall Idag har varit toppen!!
Denna helg har jag kollat klart på en hel säsong av Desperate Houswives.
 Hehe...   :)
Nu blir det mer tv och dator!! Hehe.......
Hoppas dom här nya fräscha bilderna duger :) Det kommer mer imorgon!
Men som sagt helgen har varit bra, Men gud vad spännande sista avsnittet i säsong 1 av DHW är då!! hihi...
Men ha det bra så kanske jag bloggar  mer senare!
                                                                              // Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar