onsdag 27 april 2011

Photos of Nature....

 Mamma fixade påsk fint på balkongen under påsken fint va!  Tagen av: Mig!!
 trädet utan för knopprar och snart blommar!! taget av: MIG!!
                                      En himla gul buske!                Tagen av: Mig!
                                       Himlen!                             Tagen av: MIG!
                                         Flagan i vinden                          Tagen av: Mig
                                          Knoppar på en växt!        Tagen av: Mig!
                                         Knoppar  och blad    Tagen av: Mig!
                                          Humlan i busken!               Tagen av: Mig
                                            Taket på vattentornet      Taget av: MIG!
                                          Gården                                Tagen av: Mig!
Alla bilder är tagna av mig.
Fina va??!! Kommentera!! :)
Snart är sommaren här och då ska träden vara gröna och blommorna blomma!!! :)
Bye!!
// Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar