söndag 6 februari 2011

Jippie!!!!!! Och förlåt att jag inte bloggat på länge!

Hej alla bloggläsare!
Först vill jag bara säga att förlåt att jag inte bloggat på länge men nu ska jag skärpa mig!
Och sedan har jag en rolig nyhet!! Jag och Max och förhoppningsvis Ludvig ska åka till Stockholm en dag under sportlovet!!! ska bli kul vi ska till kungens kurva och kanske stan också.
Men det blir extra kul för mig för jag har inte varit där förut så det ska bli jätte kul!
Jag läääängtar!!! Och denna vecka så tar jag och max med flera min musikal jag skrivit och ska sätta upp den på skolan igen för sist blev det bara en audition och inget mer men nu ska vi göra klart den!
Men nu väntar tv så herr´å och slutsats av helgen : har varit bra och jag har kollat på mycket film som t.ex. Djävulen bär prada och The Turist och sherek 4 ( hehe var tvingen att se den)
Och många fler men jätte bra filmer faktiskt! Men herr´å så skriver jag mer imorrn !
         //
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar