måndag 21 februari 2011

Heej! Förlåt att jag inte har bloggat!!!! Har varit sjuk!

Heej alla läsare!!
Jag har varit sjuk så har inte kunnat blogga på ett tag men nu är jag tillbaka igen!!
Jag har sportlov nu!!!! och imorrn blir det först på morgonen blir det att sitta lite vakt åt gammelmorfar och gammelmormor. Så VISST ställer jag upp jag får ju lite betalt ;)
Men senare blir det kul för då ska jag åka till Max och sova där tills på onsdag för då ska jag och Max till Stockholm med Ludvig!!!!! Det kommer bilder det lovar jag!!!
Massor av nya fräscha bilder det lovar jag. Dagen har varit bra lite seg bara nu i två dagar har jag kollat på hela The Tribe serien från första säsongen nu är jag på tredje säsongen, Den är skit bra!!!!!!!!
Det ska bli kul att åka till Stockholm dels för jag inte har varit där förut men också för att man får spendera mycket tid med bäste max och bäste Ludvig!!! Mina Friendos!:)
Nyss så satt jag och satte ihop min outfit tills imorrn så det blir detta, Det kommer bilder på det imorrn :) Detta alltså:
en vit lite v-ringad tröja och ett par mörkblå byxor och en grå-vit scarf och en grå hatt.
Snyggt va?? Det tog ett tag att sätta ihop den outfiten men är lite osäker på hatten faktiskt men jag tror det blir bra eller blir det??  Tyck till!!!!!!! Kommentera om vad du tycker om hattar. :-)
Men undra om outfiten inte blir lite för kall!!! Jag måste nog hitta en tjockare tröja till den  kanske en stickad grå (som på bilden) Eller en svart cardigan tröja!! Det borde funka! :)
Som ni kanske märkt så är jag lite flitig och glad nog att sätta in lite smileysar här och där i detta inlägg. :-)
Men nu ska jag se på tv så sovgott och ha det bra så skriver jag snart igen!!!!!!!
                                                           // Albin Sjöberg   :-)

2 kommentarer:

  1. Jag älskar hattar och mössor! :-)
    Så det måste du köra på asså. Jag själv hade tänkt att köpa en typ grå hatt nu i veckan också haha. Ha det gött så måste vi ses nån dag :D

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är hattar snygga och mössor med ;)
    Jag har en grå hatt själv faktiskt ;)

    SvaraRadera