tisdag 22 februari 2011

En snabbis!!


Heej alla!
Det här är ett snabbis inlägg för jag ska snart gå och sitta lite gubbvakt hos min gammelmormor och morfar.
Fick gå upp 07:33 för att hinna duscha och sådant innan man ska vandra iväg!!
Det var jobbigt för jag har ju sportlov.
Nyss kom syrran ner och började prata om sina drömmar :P vad säger man...... prat prat prat!!!!!!!!!!
Idag bär det av till max och ska sova där tills imorrn då vi hämtar upp Ludvig och sedan åker till Stockholm!!! Jippi!! Längtar tills bussen går........
Max och jag kommer snart att bo nära varandra för han lämnar gamla lambo och flyttar närmare mig precis som jag gjorde!! :)
Vädret idag: 10 MINUSGRADER!!!!!!!!! alltså man förfryser ju!!!!! Blää på detta väder!!!!!
Bilderna:
Båda ifrån i sommras på min mormors land en på grillen och andra bilden på mig i deras båt!!! Som vi åkte i.
Men nu ska jag gå så ses snart igen!!!
                                                 // Albin Sjöberg :-)

2 kommentarer:

  1. Haha ALBIN = GUBBVAKT! hihi :-)
    Vart kom grillen ifrån haha? Trevliga bilder btw!
    Roligt att du blivit aktiv igen, tråkigt att du var så oaktiv förut. Och vem har tråkigt när man kan ha roligt? Haha fråga inte var det där kom ifrån bara skrev nåt typ... hejdå :P

    SvaraRadera