söndag 8 juni 2014

What you do today can improve all your tomorrows!

Hallå det var länge sedan!
Nu är jag tillbaka efter att ha tagit en paus eller rättare sagt en väldigt lång paus. Idag har jag suttit i en paneldebatt som Unicef representant och det gick bra, politikerna sa många bra saker faktiskt! men dock så kom inte så jätte många och tittade eller närmare bestämt så kom bara en och tittade vilket inte var sådär jätte roligt men ändå vi fick ett bra samtal med politikerna i alla fall. Nu blir det att fixa i ordning mitt rum som jag håller på att möblera om i. Och nu så kommer även sista skolveckan innan sommarledigheten drar igång! Jag har även fått sommarjobb på praktikplatsen under 4 veckor i sommar vilket ska bli jättekul!
Vet inte om jag har berättat det men jag kommer inte längre att åka till England då jag blev lurad med falsk marknadsföring vilket inte känns kul all då jag hade sett fram att åka dit. Men ja vi får väl titta framåt och se att det kommer nya möjligheter!

Men nu ska jag sluta så syns vi snart igen!

Ses,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar