tisdag 25 september 2012

Nu blir jag sur på mig själv!

 Hej igen!
Jag blir lite sur på mig när jag inser att jag inte bloggat på länge!!  Men nu måste jag skärpa mig!
Idag har jag haft både Religions prov och  orienterings friluftsdag, Provet gick bra men är ju inte så bra på orientering dock....
Bilden: Är en gammal mörk photoshoot bild som jag tog för någon månad sedan. Inte så fin måste jag säga...
Just nu kollar jag på Svenska Hollywood fruar och skrattar lite!!
Ibland får jag verkligen panik på vissa av fruarna!!!!
På Torsdag blir det Ullared!!!!! Vilket jag ser fram emot!!
I morgon händer det väl inte  något speciellt faktiskt, kanske tar en sväng på stan då jag slutar tidigt! Men inget jag har bestämt i alla fall.
Ses i morgon igen då jag bloggar vidare och vem vet kanske har jag några nya bilder då... Vi får se vad dagen bjuder på.
SES!

1 kommentar:

  1. Jaa, nu får du banne ta och "shape up" och uppdatera oftare ;-) När kommer du och Max förbi Villekulla och förgyller personalens och barnens vardag?! Vi saknar ju er! En höst"konsert" med sång och spel kanske vore nåt ... Kramis! Sofie

    SvaraRadera